קניון ים המלח יהפוך, החל מיום ראשון הקרוב, לקניון ללא מע"מ גם לישראלים. עד כה הציע הקניון עמדת החזר מע"מ לתיירים מחו"ל

קניון ים המלח (Dead Sea Mall) יהפוך החל מיום ראשון הקרוב (07.04) לקניון ללא מע"מ גם לישראלים, ובכך יאפשר לכל הנופשים במרחב אזור ים המלח והדרום ליהנות ממחירים נמוכים של מותגי על כדוגמת בוס, פנדורה, קלווין קליין ומותגי יוקרה נוספים.

עם הקמת הקניון פעלה בו עמדת החזר מע"מ לתיירים מחו"ל, שמטרתה לאפשר לכ-3 מיליון התיירים שמגיעים מידי שנה לאזור ים המלח לחסוך את ההמתנה בנתב"ג ולקבל את ההחזר כבר בעמדה.

כאמור, החל מיום ראשון תציע חברת 'ברקליס', יזמית הקניון, סבסוד כספי לתושבי חו"ל וישראלים גם יחד, כך שכולם יוכלו ליהנות מפטור מתשלום עבור רכישת מוצרים בקניון ים המלח בגובה המע"מ.

"למעשה", אומר עו"ד חגי אדורם נציג חברת ברקליס יזמית קניון ים המלח, "זהו יהיה הקניון הראשון בישראל מחוץ לאילת אשר יהיה ללא מע"מ. זאת ועוד, תיירים מחו"ל הפוקדים את ים המלח יהנו פעמיים – גם יהיו פטורים מתשלום המע"מ וגם יהיו זכאים להחזר מע"מ, דבר שאין לו תקדים, גם לא באילת".

קניון ים המלח, הממוקם באזור המלונות, בנוי על 15 אלף מ"ר ולו שתי קומות מסחר המכילות כ-100 חנויות ובתי עסק. בין חנויות הקניון ניתן למצוא את: BOSS, Armani Exchange, Polo Ralph Lauren, Colombia, Pandora, Timberland, CK ,Tommy Hilfiger, Paul&Shark ועוד רבים.

לרשימת החנויות והמוצרים המלאה המשתתפים בהנחת המע"מ, יש לעיין בתקנון המפורט הנמצא באתר החברה.


נשמח לעמוד לשירותכם