חזון קבוצת ברקליס
חברת ברקליס פועלת מתוך אסטרטגיה עסקית הכוללת את ההדגשים הבאים:
1. התמקדות בנכסים מסחריים באזורי תיירות.
אסטרטגיית החברה הינה מבט ל"דור החדש" של המסחר.
ישנה מגמת עליה חזקה וברורה בכל הנוגע לאינטרנט ולתיירות (האחד תומך בשני)…
מצד שני מגמת ירידה משמעותית במסחר המסורתי באזורי התיישבות, וזאת דווקא בגלל התחזקות המגמה והמעבר לרכישות און ליין.
על כן החברה מאמינה כי עתיד המסחר יהיה בסופו של דבר רק באזורי תיירות מובהקים בדומה לשאר העולם (ראה אזור הדומו במילאנו / אוקספורד בלונדון / השדרה המרכזית בווגאס ועוד.. )
2. רכישה בחסר
החברה עושה מאמצים לרכוש נכסים אשר הכישלון המרכזי שלהם הינו קונספטואלי ולא מיקומי או מסחרי, כאשר על ידי יציקת קונספט ותכנון נכון ניתן להעלות את ערך הנכס לשוויו האמיתי וליהנות מרווח יזמי גדול ביחס לרוח יזמי סטנדרטי.
3. פעולות השבחה על ידי תכנון.
החברה מתמחה באופן ייחודי בביצוע פעולות השבחה על ידי הליכי תכנון יצירתיים, ואשר על כן כל מחלקת התכנון פועל IN HOUSE מתוך משרדי החברה, כאשר כל ההתמודדות מול כלל הרשויות נעשות בצורה ישירה ולא דרך יועצים או בעלי מקצוע חיצוניים, מה שמאפשר לחברה לבצע תהליכים יצירתיים בעלי פוטנציאל השבחה מהותי מיתרונות התכנון הייחודיים.
4. פעולות השבחה על ידי קונספט ותמהיל.
בדומה לפעולות התכנון החברה משקיעה מאמצים כבירים ביצירת קשרים בעלי משמעות מסחרית ופועלת ישירות מול כל הגורמים הקמעונאיים והתיירותיים , ומשתדלת שלא להיות תלויה בגורמים חיצוניים.
בדרך זו החברה יודעת ליצור "תיאום ציפיות" בשוק המסחרי עוד טרם כניסתה להשקעה גדולה.